Muistinvirkitys Vesiliikuntakortista

6.8.2018

Lisätiedot toimisto@htu.fi tai 040­759 84 52

Vesiliikuntakortti

Seura tilaa jokaiselle uimarille Helsingin kaupungilta Vesiliikuntakortin 
jolla pääsee osallistumaan harjoituksiin. Sen jälkeen kortti on jokaisen kortinhaltijan omalla vastuulla. Jos kortti katoaa, uimari käy itse kassalta lunastamassa kortin Pirkkolasta, Itäkeskuksesta tai Jakomäestä ja maksaa neljän euron lunastusmaksun uudesta kortista itse. Urheiluhallien halleista, kuten Malmi, et uutta korttia valittetavasti saa, vain Liikuntaviraston halleista.

Toiminta kortin kanssa

Kortti joko (riippuen hallista tai uimalasta) 
- näytetään kassalla kassahenkilöstölle  joka lukee sen elektronisesti (esim. Jakomäki)
- näytetään lukijaan kassaluukun vieressä kuten toimitaan Kumpulassa.
- näytetään lukijalle portilla (Malmi, Itäkeskus, Kontula, Pirkkola jne) ja kävellään sisään portista.

Poikkeukset

Jos sinulla on samalla kortilla muun seuran vuoroja kortti ei välttämättä toimi porteilla, joudut leimaamaan kortin kassalla silloin. Korttijärjestelmä ei osaa käsitellä päällekkäisiä eri seurojen vuoroja.

Jakomäessä et voi kortti ostaa maanantaisin.

Muistakaa aina Jakomäessä lauantai- ja sunnuntaiaamuina aamulla kirjata kassalla nimenne vihkoon,  kassa ei ole silloin auki ja korttia ei voi leimata.